Menu
O mnie Kontakt

Jak od strony technicznej zbudowana zostałą gra Another World z 1994 roku?

W artykule Fabiena Sanglarda przedstawiono proces tworzenia grafiki 3D w grze 'Another World' wydanej w 1991 roku. Autor dokładnie analizuje techniki modelowania, teksturowania i renderowania, które zostały zastosowane w tej kultowej grze. Zawiera wiele przykładów kodu źródłowego oraz zrzutów ekranu, które ukazują, jak twórcy оригинально wykorzystali ograniczone możliwości sprzętowe tamtych czasów, aby osiągnąć swoim celem efektowną grafikę. Fabien wykazuje, jak użycie wielokątów i prostych technik animacyjnych przyczyniło się do stworzenia niezapomnianego doświadczenia wizualnego. Artykuł zachęca również do przemyślenia wpływu tych technik na dzisiejsze standardy w grafice komputerowej oraz w grach wideo. Został stworzony dla pasjonatów gier retro, deweloperów i każdego, kto jest zainteresowany ewolucją grafiki w grach.