Menu
O mnie Kontakt

Niedawno YouTube ogłosił wprowadzenie nowej funkcji, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatycznego etykietowania filmów i shorts na platformie. Dzięki tej innowacji, zarówno twórcy treści, jak i widzowie zyskują na przejrzystości. Etykiety pomagają w łatwiejszym znalezieniu i zrozumieniu, o czym jest dany materiał. To również ułatwia YouTube rekomendowanie odpowiednich treści na podstawie zainteresowań użytkowników. Nowa funkcja może znacząco wpłynąć na strategię twórców, którzy będą mogli skupić się na tworzeniu bardziej angażujących treści, mając poczucie, że ich filmiki będą trafnie klasyfikowane. Dzięki AI, platforma staje się bardziej zorganizowana, a użytkownicy mogą łatwiej nawigować w gąszczu dostępnych materiałów.Być może w przyszłości YouTube wdroży jeszcze bardziej zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, które będą w stanie zrozumieć kontekst i intencje twórców w bardziej skomplikowany sposób. To może otworzyć nowe możliwości dla twórców, którzy starają się dotrzeć do szerszej publiczności, a także dla firm zajmujących się marketingiem, które wykorzystują tę platformę do promowania swoich produktów.