Zaskakujące znaleziska na Amazon - ChatGPT pisze opisy?
W artykule na The Verge mowa o nowej strategii firmy OpenAI, która postanowiła zwalczać dezinformację w obiegu informacji związanych z AI. Nowa polityka szczegółowo określa, jak produkty i usługi oparte na sztucznej inteligencji powinny być opisywane i sprzedawane w internecie, szczególnie na platformach takich jak Amazon. OpenAI zaznacza, że prawdziwe informacje i przejrzystość są kluczem do zaufania użytkowników do technologii. W artykule opisano również konkretne działania, które platformy e-commerce mogą podjąć, aby zgodnie z nowymi zasadami wprowadzać AI do swoich ofert. Ostatecznie, celem tych działań jest poprawa jakości informacji i ochrona konsumentów przed podejrzanymi produktami AI. Taki krok ze strony OpenAI jest reakcją na rosnącą liczbę wyzwań związanych z regulacjami dotyczącymi sztucznej inteligencji i potrzebą jasnych zasad w tym obszarze.